Cübbeli Ahmet Hoca ve İsmail Saymaz Canlı Yayında Tartıştı! Toplanan Bağışlarla Neler Yapılıyor?

  görünümler 1,861,759

Haber Global

Haber Global

2 yıl önce

Cübbeli Ahmet Hoca ve İsmail Saymaz canlı yayında tartıştı! Toplanan bağışlarla neler yapılıyor?

Halktan toplanan bağışlarla neler yapılıyor? Cübbeli Ahmet Hoca ve İsmail Saymaz, Erdoğan Aktaş'ın yönettiği Eşit Ağırlık programında din, siyaset ve tarikatları tartıştı.


www.haberglobal.com.tr/
HaberGlobal/
HaberGlobal
haberglobal

YORUMLAR: 4 026
Шамиль Басаев
Шамиль Басаев 2 aylar önce
İsmail saymaz sayesinde cübbelinin gerçekten dürüst bir hoca olduğunu anladık.
Gökhan Yılmaz
Gökhan Yılmaz 51 dakika önce
@mustafa çiçek Bak kardeş ben dinimde Allah Teala ve resulu haricinde kimseyi aracı olarak görmem. Başta Kur'an ve hadisler bana yeter.İslâmî anlamam için Hz.Peygamber haricinde hicbir beş ere ihtiyacim yok.İnsan beşer elbet şaşar.Çünkü insan fıtrati getegi hatalar yapar.Cubbelinin cok buyuj hatalari var.Kendi ile birlikte insanlari da uçuruma sürüklüyor.İnsanlar da resmen deli oluyor bu adama.Büyük islam alimi diye yuceltiyorlar.Baska kisiler de var tabi ki. Gercek veli,vekil,dost ve yardımcı olarak Allah Teala yeter. Allah, sizin düşmanlarınızı çok daha iyi bilir. Allah, dost olarak yeter. Allah, yardımcı olarak da yeter.(Nisa Suresi-45) Hasbunallahu ve ni'mel vekil.
mustafa çiçek
mustafa çiçek Saatler önce
@Gökhan Yılmaz kimse kimseye biat etmek zorunda değil bu cübbeli hoca da olsun atatürk te olsun ama şuan atatürkçüler atatürkü ilah gibi görüyorlar böyle şeyler varken cübbeli hoca ile uğraşmak mantıksız geliyor
Gökhan Yılmaz
Gökhan Yılmaz 11 saatler önce
@mustafa çiçek Kardeş onlar fa büyük sıkıntı da cübbeliye bi'at edenler de buyuk sıkıntı da. Biz Allah Teala'nin emri olduğu için uyarıyoruz kardeşim. Yoksa kim ne yapmış umrumda olmaz.
mustafa çiçek
mustafa çiçek 12 saatler önce
@Gökhan Yılmaz putperest görmek istiyorsan atam izindeyiz deyip heykelinin önünde eğilenlere bakabilirsin
Burak Gunay
Burak Gunay 11 gün önce
Maşallah ne kadar da dürüst züppeli
Dünyalı
Dünyalı 4 aylar önce
İsmail saymaz battın. Hıç kıvırma. Adam herşeyin cevabını verdi.
Özcan Demir
Özcan Demir 9 gün önce
@Bilirkişi üfff allah'ım laflara bak bak ya
Bilirkişi
Bilirkişi 9 gün önce
@Özcan Demir cahille sohbeti kestim bundan sonra size muz 🍌 vericem
Bilirkişi
Bilirkişi 9 gün önce
@Özcan Demir 🧠 al lazım olur kullan ben babasından kalana bişi demedim şuan ne yaptığı önemli
Özcan Demir
Özcan Demir 9 gün önce
@Bilirkişi ula adamın babası zaten fabrikatör ben doğuştan zenginim diyor kimseden bir şey saklamıyorki
Bilirkişi
Bilirkişi 10 gün önce
@i kaya neyse kardeşim senin dinin sana benimkisi bana der inandığım şey sen hadi yallah
Mehmet Şanda
Mehmet Şanda Yıl önce
Ahmet hocam tebrik ederim hakkı iyi müdafaa ediyorsunuz maşallah. Allah hizmetinizi daim etsin. bu gibi adam aslında mikroskopla tarikatların Dini derneklerin ve cemaatlerin kusurlarını araştırıp milletin nazarında düşürmeye çalışırlar. Ama fiilleriyle ispat ediyorlar ki İslamiyet ve İslamiyet'in kaideleri kusursuz siz buna uyuyor musunuz. Allah böyle adamlarlı teyakkuzda olmaya nefse mağlup olup yanlış işlere girmemeye vesile ediyor. Allah istikamette devam ettirsin hepimizi...
Seda İnan
Seda İnan 7 aylar önce
Kuranı Kerim'in ayetlerini yüce Allah'ın emir ve yasaklarını günümüz koşullarını dikkate almadan yani insanlarin duymak istediklerini değil doğruyu en güzel ve yalın haliyle bizlere yol gösterdiği için çok teşekkür ediyorum Allah'ta sizden razı olsun sayın Ahmet ünlü hocam 🤲🤲🤲
muhammed fatih
muhammed fatih Yıl önce
Hocam biz sizin Allah için ne olduğunuzu çok iyi biliyoruz sizi çok seviyoruz
Enes Uzun
Enes Uzun 9 aylar önce
Hocam haklı. Keşke hayderden bağış ve yardımlardan yetkili birisi gelseydi. Konuşulması gereken konular bence bunlar değildi.
Latif Bilo
Latif Bilo Yıl önce
Hayy Allah sizden razı olsun hocam. Anlamazlarınıza hidayet eylesin.
uğur kuş
uğur kuş Yıl önce
ismail saymaz dogrulara neden cevap vermiyorsun Allah in dinine ve inananlara nedir bu düşmanlığın
Murat Taşkın
Murat Taşkın 11 aylar önce
Bu Programda bütün Derneklerımızın Faaliyetlerini İsmail Saymaza Anlattıran Rabbime Şükürler Olsun :)
Erol ŞADOĞLU
Erol ŞADOĞLU 4 aylar önce
@Alperen Tolgahan KarahanSEVGİLİ KARDEŞİM, BEN İRONİ YAPIYORDUM. YOKSA BUNLARIN YAPTIĞI TATAVALARIN BENİM NAZARIMDA BİR DEĞERİ YOK.
Erol ŞADOĞLU
Erol ŞADOĞLU 5 aylar önce
@Murat Taşkın HOCAMIZA YANLIŞ YAPANLARA KARŞI DURURUZ. ESTAĞIZUBİLLAH...
Murat Taşkın
Murat Taşkın 5 aylar önce
@Erol ŞADOĞLU büzükle düdükle bi işimiz yok gardaş sen kafana takma böyle şeyleri
Erol ŞADOĞLU
Erol ŞADOĞLU 5 aylar önce
ALİMİN DÜDÜĞÜ CAHİLİN BÜZÜĞÜNDE DOĞRULUR.
cemalettn kocatepe
cemalettn kocatepe Yıl önce
ahmet hocam allah sizdenrazı olsun bu dengesizleri yerin dibine sokuyorsunuz ama işlerine geldiği gibi
BOZOK
BOZOK Yıl önce
Kimin reytingi düşse üstadı çağırıyorlar. Kendilerini rezil ediyorlar.
Hüseyin can Kaya
Hüseyin can Kaya 11 aylar önce
😂
BOZOK
BOZOK Yıl önce
@Ali Gaygisiz doğru söylüyorsun üstad değil büyük üstad
Ali Gaygisiz
Ali Gaygisiz Yıl önce
Şu adama üstad demeyin allah için insanları kandırıyor
Ahmed Ekinci
Ahmed Ekinci Yıl önce
@Songül Kaleli herkes senin gibi helal eder mi hayra konuyor ise günah değilse bu adamlara günah kimin doğru olduğunu bilmiyorum ama birisi yanlış yanlış olan ise hakka giriyor
Şeytanlar Alemi
Şeytanlar Alemi Yıl önce
@Cahit Ünal sana birisi iftira atsa susup oyle oturacakmısın?
Emine Kaplan
Emine Kaplan Yıl önce
Hocam ağzınıza sağlık omrunuze bereket Rabbim razi olsun sizden
Ömer Alkan
Ömer Alkan 4 aylar önce
Cübbeli hocamız, ilim ufkumuzu aydınlatan en kıymetli ALİMDİR.Hocamıza ebedi selametler dilerim. iyiki Cübbeki hocamızı tanıdım.
Semanur Akici
Semanur Akici 2 aylar önce
@Çubuk makarna Allah iyiliğini versin😁Ah cübbeli kabir azabı da dayanıklı kefeni kendine yaparsın artık...
Çubuk makarna
Çubuk makarna 3 aylar önce
Kabir azabına dayanıklı kefen satarak mı 😂😂😂 yada terlik, hepsi din tüccarı
Gökcan AKALIN
Gökcan AKALIN 8 aylar önce
Milletin dini duygularıyla yardım parası toplayıp, aç veya yoksula yardımda bulunulacağına kanal finanse etmenin etik olmadığını anlamayan insanlarla beraber yaşıyoruz bu ülkede. Madem yardım vakfısın, ayda 120bin tl kanala vereceğin parayla üniversite öğrencilerine burs ver. Sistemi kurmuşlar..
Mustafa Bayram
Mustafa Bayram 27 gün önce
Kamil TV onun değil, İsmail'in çıktığı TV milyonlar vereceğine öğrencilere burs versin.
Fatih Hacıoğlu
Fatih Hacıoğlu 3 aylar önce
Kardeş sen olayı anlamamışsın. Anlamak istediğin gibi anlamışsın.
Zübeyde Çiftçi
Zübeyde Çiftçi Yıl önce
ALLAH YARDIMCIN OLSUN CÜPPELI HOCAM HAYATIN BOYUNCA HEP BÖYLE INSANLARLA KARŞILAŞTIN ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN SENIN HANGI YOLDA OLDUHUNU BIZ GAYET IYI BILIYORUZ SEN BUNLARA KENDINI ISPAT ETTIRME BUNLAR GÖZLERI GÖRMEZ SAGIRLA KULAKLARI DUYMAZ
Emre Özsandıkçıoğlu
Emre Özsandıkçıoğlu Yıl önce
Alimin yardimcisi ALLAHTIR , cahilin Dostu Şeytandır Hayırlı Geceler ...
Erol ŞADOĞLU
Erol ŞADOĞLU 5 aylar önce
ALİMİN DÜDÜĞÜ CAHİLİN BÜZÜĞÜNDE DOĞRULUR.
yyss gyjj
yyss gyjj 7 aylar önce
@Esraaa sen cubbeliyi sahtekar derken kendin dinden cikabilirsin . Cunku o delilsiz konuşmaz . Kuran ve ayete gore konuşuyor. Hadi bakalim kim sahtekarmiş
abdulkadir akçın
abdulkadir akçın 7 aylar önce
Burda tek bir cahil var o da cüppeli münafık
Cuma Keron
Cuma Keron 7 aylar önce
@Esraaa Sadece cübbeli hoca diyo demedi c.c kelimesini cübbeli hocadan duydum diyo nerenle okuyon anlamadm
YAŞAR KAYA
YAŞAR KAYA 8 aylar önce
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyliyeyim, fadıl Akgündüz ve cübbeli Ahmet ve caprice gold
FM
FM 10 aylar önce
İsmail saymaz kötüleyim derken aklamış . Spiker de taraf tutuyor
F 7
F 7 Yıl önce
Cahilin küfrü müminin imanını artırır☝🏻
Olena Medved
Olena Medved 6 aylar önce
ne guzel vi cumle rabbim hepimizin imanını booslasın inşALLAH aminn
Balamir
Balamir Yıl önce
ne güzel cümle👍
Duru olan burada
Duru olan burada 4 aylar önce
MâşâAllâh,Cübbeli hocama
demet Medet
demet Medet 8 aylar önce
Yalnız İsmailin ukalalıklarına rağmen Hoca çok metin bi şekilde kapaklar yapıyor. Çakıldın gene ismail.
mert tas
mert tas 2 aylar önce
Bağış yapın adamlar lalegül tvye yedirsin paraları kerizler
mert tas
mert tas 2 aylar önce
Cübbeli hocam ilk seks kasedin pek tutmadı ikincisini bekliyoruz😁😁😂
Arslan Candan
Arslan Candan 4 aylar önce
Haklısın kardeşim
devrim müzik Suruç
devrim müzik Suruç 4 aylar önce
Hay hoca seni... İsmail adamı rezil ettiiii
Metehan Oğuz Kocaman
Metehan Oğuz Kocaman 4 aylar önce
@OSMANLI İMPARATORLUĞUYok siz en büyük ticareti yapıyorsunuz. Tabi ki sizler zengin olacaksınız. Din ticareti dünyada en güzel para kazandıran ticarettir. Uyuşturucu gibi tadını verdin mi, daha fazla istiyorsun. Ama seni öldürdüğünün farknda değilsin.
Yks
Yks 2 yıl önce
Bu kadar hayırlı işler yaptığını öğrendikten sonra Hayder'e bağış yapmaya karar verdim
Erol ŞADOĞLU
Erol ŞADOĞLU 5 aylar önce
ALİMİN DÜDÜĞÜ CAHİLİN BÜZÜĞÜNDE DOĞRULUR.
DeLeDeLe
DeLeDeLe 6 aylar önce
Allah keseni arttirsin reis. Banada bağış yapabilirsin...
Olena Medved
Olena Medved 6 aylar önce
MaşALLAH bende bağış yapmayı düşünüyorum fakat hayderemi yapsam ensaramı yabsam cok kararsızım
Feray İşler
Feray İşler 9 aylar önce
İsmail ağzına sağlık
Bilal Bulut
Bilal Bulut Yıl önce
@Yks Ahmet Kaya nickinin sahibi gibi inançsız sanırım. Dokunmuş olmalı.
Vivas Official
Vivas Official Yıl önce
CÜBBELİ HOCA DOĞRUNUN YANINDA VE UZAK GÖREN BİR İNSAN...
erdi demir
erdi demir Yıl önce
Dernekler vakıflar kanununda belirttiği üzere bağışların %20 sine kadar olan tutarı kendi giderleri için kullanabilir. Bu direk resmi bir işlemdir. Bağış yapanda bu giderin olacağını bilir bağışı alanda. Vakıflar bu tutarı ister %20 isterse %1 kullanir. Ama her vakfın bir gideri bir reklam ihtiyacı aşikardır. İsmail saymaz burada çok yanlış yerlerden yüklenmiş.
TT
TT Yıl önce
Bağışlar bu videodan sonra 5 kat artmıştır. Umarım doğru yerlere gider bağışlar. Sağol İsmail Saymaz 😄
Elşən
Elşən Yıl önce
Allah senden razı olsun hocam❤
Hüseyin Yılmaz
Hüseyin Yılmaz 2 yıl önce
Bu adam birileri tarafından iyi beslenmiş bu kadar bilgiye ulaşması ve art niyetli olması her şeyi açıklıyor aslında...
KEVSER İLE TATLI YOLCULUĞU
KEVSER İLE TATLI YOLCULUĞU 4 aylar önce
İsmail saymazdan mı bahsediyorsunuz?
Hakan İlhan
Hakan İlhan Yıl önce
Helal olsun hocama anlamayanlar düşünsün
Lovelive / Ahmet
Lovelive / Ahmet 10 aylar önce
kötüleyim derken Ahmet hocayı sevmiyenler bile burda haklı bulmuştur heralde vicdanları varsa
Ahmet Uzunali
Ahmet Uzunali Yıl önce
Varya Allah kimseyi akıl nimetinden mahrum eylemesin adam sadece reklam için bu kadar parayı burdan buraya niçin aktarıyorsunuz diyor masallar masallar şimdi ihh ve hak derneği elimizden geldiğince sizin vesilenizle itikaf ediyoruz sizde sırf reklam olsun diye böyle yüklü paralar oduyormusunuz bu konuda bilgisi olan varmı
Önder Çetin
Önder Çetin Yıl önce
Hayder Tamam Afrikalı kardeslerimiz içinde yardım toplasin ama ilk önce ülkemizdeki nice garibanlar artık Yardım Dernekleri onlar için de para yardımında bulunmalıdır.
kadir basboga
kadir basboga 2 yıl önce
ismail saymaz cübbeliyi kötüleyim derken bağışların doğru yere gittiğini anlamış olduk
Ferhat Demirci
Ferhat Demirci Aylar önce
@halk ve özgün müzik sen de kendinin tüccarlığını yap
isMAIL 10Line
isMAIL 10Line 2 aylar önce
Abi Müslümansan namazını kılcan orucunu tutucan, Televizyon, Para pul işleri falan senin neyine gerek. İsmail Saymaz ve türevlerinin Müslüman profilinden anladıkları bu. İsmail Saymaz ve ahalisi için Müslüman dediğin fakir olur abi. Holding falan işletiyo, namazından da geri durmuyosa muhakkak vardır bişey Bide sanki gizli belge toplamışta ifşa ediyorum havasında artist.
mert tas
mert tas 2 aylar önce
Nasıl doğru yer oluyorki bağışlar lalegül tvye gidiyor😁😂😂
Melihcan Dere
Melihcan Dere 5 aylar önce
@gökçen arslan Devlet adamlarını kötülemek suçmuş ulen devlet adamı ne bir haşa ilah mı sen seçmiyor musun aAGAGAGAGA dELİRİCEM harbiden deliricem
Flex
Flex 5 aylar önce
🤮
Abdul Celal öz i.b kmy mezn
Abdul Celal öz i.b kmy mezn Yıl önce
Sayın cubbeli ahmet bey hakkinzda giybet ettim giybet hakknda ayet okudmda anladm hatami özür diliyorum fikren kalben karşı oldm hususlr olsa bile hoşgörülu olmam gerekir gıybet kul hakkina girdi için hakkınzi helal edin saygılarmla iyi gunler .
Berat 베라트
Berat 베라트 Yıl önce
“O kâfirlere söyle: Ey kafirler yenileceksiniz ve Cehennem’e doğru toplatılacaksınız. Orası ne kötü bir yataktır.”(Al-i İmran/12) Vallahi biz bu cihatlara şahidiz hocam Allah seni dünya ahiret mutlu etsin.
Dr.metal Rock
Dr.metal Rock 9 aylar önce
Ne yani İsmail saymaz kâfir mi oluyor ?
Samet Aksoy
Samet Aksoy 2 aylar önce
Masaallah hocamiza kurban olun o hocaya
Fatih Soylu
Fatih Soylu Yıl önce
Cübbeli Ahmet Hoca 🌹
Cihan Şahin
Cihan Şahin Yıl önce
İsmaili tanımış ve dinimize şükretmiş olduk
Nurettin Günece
Nurettin Günece 5 aylar önce
Cübbeli Ahmet hoca doğru diyor seven sevmeyen çamur atan ne derse desin
GRAGAS COMİNG
GRAGAS COMİNG 10 aylar önce
cübbeli ahmet hocanın bir sözü o sözüne çok güvenirim müminde 3 şey olmaz ise omümin sıkıntılıdır 1 tanesi mutlak olacak e hoca efendi sende hiçbiri yok biraz tedbir alalım demi
Turan eller var olsun
Turan eller var olsun Yıl önce
Cubbeli hocamızdan Allah razı olsun
Mehmet Şengul
Mehmet Şengul Yıl önce
Cübbeli ahmet hoca adamdır
Kenan Bigec
Kenan Bigec 9 aylar önce
Yetimin hakkını yiyenlerin burnundan irin olarak gelsin inşallah.
Olena Medved
Olena Medved 6 aylar önce
AMİn yarabbim cübbeli hocamızın yediği hurmadan yemeyi nasib et
Mehmet Yayla
Mehmet Yayla Yıl önce
Cübbeli Ahmet hocanin zekası Yeter 😊😊😊
emrah yılmaz
emrah yılmaz 7 aylar önce
Cübbeli Ahmet Hoca sahih kaynaktan okur anlatır gerisi bizi ilgilendirmez bize İslam lazım özel hayatı değil
Leon The Professional
Leon The Professional 2 yıl önce
Ulan ismail hay Allah razi olsun programda Hay-der in Arakan'da, Afrika da verdigi iftar yemeklerini actigi su kuyularini yaptigi hayirlari sayende ogrendim. Bundab sonra hayirlarimi Hayder e yapacagim.
SOKAKLARDA BELA
SOKAKLARDA BELA 2 aylar önce
@mert tas aynen İsmail açıklamış ne güzel yedirdigini
mert tas
mert tas 2 aylar önce
Yap hayderde lalegül tvye yedirsin paralarını
SOKAKLARDA BELA
SOKAKLARDA BELA 3 aylar önce
🤣🤣🤣
Sinan Karaduman
Sinan Karaduman 3 aylar önce
Verin mümin kardeşlerim verin :) Allah hepinizden razı olsun
Sinan Karaduman
Sinan Karaduman 3 aylar önce
@Mehmet Sert mümkünse arsan arazin tarlan var ise sat ve ver allah razı olsun
Bir kul
Bir kul Yıl önce
Helal olsun Ahmet hocam.
Hayati Uzun
Hayati Uzun Yıl önce
sen doğru ol yeterki allah cc hiçbir yerde utandırmaz mahcup etmez doğru heryerde galip gelir allahın izniyle rabbim yardımcınız olsun hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip etsin muhterem hocam
Onur Akpinar
Onur Akpinar Yıl önce
1 kişi de çıkıp ulan bu işte bi iş var dememiş. Var yok cübbeli hocam çok yaşa!
Ahmet Akbuz
Ahmet Akbuz 6 aylar önce
Geri zakalı Cübbeli doğru söyluyor
Refika Sarı
Refika Sarı Yıl önce
İsmail Saymaz in kalibresini görüyoruz... acınacak haline gülüyor... yazık çok yazık...echellik böyle bir şey...
Oğuzhan Yılmaz
Oğuzhan Yılmaz Yıl önce
İsmail saymazin dahil olduğu onlarca tartışma programı izledim,adam temeli olmayan iddialarla tartışıp boş polemik yapmaktan başka bişey yapmıyor,ekranda görüldüğü anda kanalı değiştirirseniz kıymetli vaktinizden tasarruf etmiş olursunuz
ABDÜLHAMİD Han
ABDÜLHAMİD Han Yıl önce
Onca ünlüler milyonlarca para alıyorlar onca büyük kanallar para alıyorlar kimse çıkıp birşey demiyor ama bı insan vatanı için din için biraz fazla aldımıydı falan kıyamet kopuyor yazık ama işlerine geldimiydi hocam bı Fatiha okuyun bize bı dua ediverin şu cenaze namazını kıldırı verin 🤦‍♂️
Yavuz Bayraktar
Yavuz Bayraktar 8 aylar önce
İsmail beyin anlatmak istediğini anladığım kadarıyla yasalarımız yasal değil ya da yasaları kullanarak hayır yapmak yasal değil. bende mi bi sıkıntı var!!!
`M Y E R S 豪
`M Y E R S 豪 Yıl önce
Helal olsun sana hocam
mesut ertem
mesut ertem 2 yıl önce
Helal Olsun Sana Ahmet Hoca Allahina Kurban
YASEMİN SU
YASEMİN SU Yıl önce
Ah be hocam zamanınıza yazık böyleleriyle vaktinizi harcamayın bu kadar densizce iftira atan birine laf anlatmaya çalışmak zaman kaybı
El El
El El 7 aylar önce
Kardeşim bir din adamı aileden zengin se sıkıntı yok tabiki yetime yoksula sahip çıkar sa ama sonra dan dinden zengin olmuşsa ona kimse inanmasın Allah derki sizden hiçbir karşılık beklemeyen insanlara uyun onlar hidayete ermiş kişiler dir din adamı karşılık beklemez
Mahmud Abdullah
Mahmud Abdullah Yıl önce
Allah'ım,Sana şükürler olsun,ben bu cahile benzetmedin-ya Allah'ım,Sana şükürler olsun!!
nat nat
nat nat 10 aylar önce
çok iyi .tüm üniversite mezunları bunu izlesin. çok öğretici .
Uğur Gönül
Uğur Gönül Yıl önce
Kırk yıllık ateistim, cübbeli hocayı sonuna kadar haklı buluyorum, ülke için kesinlikle düşünceleri çok değerlidir. . Ve bir insanın bu kadar içi boş üstüne gelinmez.
Ferhat Demirci
Ferhat Demirci Aylar önce
Sizde iyi birisiniz ki onun yanını gördünüz bu sizin de öyle adil dürüst biri olduğunuzu gösteriyor geçmişe bir çizgi çekin inşallah halinizin daha iyi ve aydınlığa çıkmasını umud ediyorum
Emir Kashiwazaki
Emir Kashiwazaki Yıl önce
yorumlarda ay sonunu nasıl getireceğiz diyenlerin cübbelinin 1.5milyonuna laf etmediklerini göreceksiniz
Salih Gedikli
Salih Gedikli 4 aylar önce
Cübbeli Hoca ADAMDIR kudurunnnnn 👏👏
Teknik Takip
Teknik Takip 4 aylar önce
hakikaten ahmet hoca hepsinin cevabını vermiş
ibrahim pür
ibrahim pür 2 yıl önce
Cübbeli hocam lafları soktukça Saymaz'ın yüzünde garip bir tebessüm beliriyor..
Ahmet Öztürk
Ahmet Öztürk 4 aylar önce
Hocamıza karışana Allah fırsat vermesin inşaAllah
Serkan Kesik
Serkan Kesik Yıl önce
Süpersin hocam valla
hatice eroğlu
hatice eroğlu 11 aylar önce
Yardımları açıkladı bilmediğimiz vallahi yardım edesim geldi...
Görkem TEKDEMIR
Görkem TEKDEMIR Yıl önce
Ben hiç-bir dine inanmayan bir adamım ama bu kadar terbiyesizce ve fütursuzca bir insanı eleştirmek doğru değil ismail saymazın bahsettiği şeylerin hepsi vergiye tabi resmi şeyler neyi eleştiriyor
Hakan Çağdaş
Hakan Çağdaş Yıl önce
ben cübbeliyi sevmem ama adam hakli
Sonsuza kadar Mustafa Kemal Ezgin
Sonsuza kadar Mustafa Kemal Ezgin 7 aylar önce
Doğruya doğru Cübbeli hoca haklı
Yusuf Turan
Yusuf Turan 10 aylar önce
Ahmet hocam allah yar ve yardımcınız olsun
Turol Capa
Turol Capa 10 aylar önce
Şeytan da Allah a hizmet ediyor yanlız farkında değil ! Onun yüzünden bazı insanlar İslam'a yönelebilyor. Saymaz bey in malesef dine farklı bakışı var ki Sözcü gazetesinde çalışıyor. Allah ona da hidayet nasip eylesin, olmayacak ise ,onu böyle rezil rüsva eylesin !
Oğuz
Oğuz Yıl önce
İsmail saymaz 10 numara adamdır! Ahmet hoca da öyle, kimseyi yermeye gerek yok, bilgi ve savunmalar gayet seviyeli ve tatmin edici.
Tugce Yörübaş
Tugce Yörübaş Yıl önce
Cübbeli ahmeti hiç sevmem. Ama adamın karşısına geçip Cübbeli Ahmet demek aşağılamaya çalışmak yanlis. Ayrıca boş bir konuyu eleştirmiş ben yarın bir TV açsam akşama kadar karanlık ekran koysam bir arkadaşımın derneği de bana reklam verirse burda eleştirilmesi gereken derneğe para veren kişidir adam raziysa kime ne ?
Carl Gustaf Emil Mannerheim
Carl Gustaf Emil Mannerheim Yıl önce
28 Şubat Komutanlarının evimde posteri vardır fakat Şu Cübbeliye kanım ısınıyor.
Hasan Tayyip Koç
Hasan Tayyip Koç Yıl önce
Cübbeli hocamıza Allah sabır versin , böyle boş kutularla uğraşmak zor gerçekten.
Ahmetcan Kızıl
Ahmetcan Kızıl 2 yıl önce
Aslan gibi adamsın hocam doğru söze ne hacet.🇹🇷
Enes öz
Enes öz 3 aylar önce
*DEMOKRASİYİ SAVUNAN ZÜBBELİ SAHTEKAR*
KARDANADAM078
KARDANADAM078 Yıl önce
@Babek Xurremi yazık kafana
realsacma sapan
realsacma sapan Yıl önce
@Babek Xurremi Cübbeliyle mi garezin var dinle mi ?
ÖMER FARUK KARAKAŞ
ÖMER FARUK KARAKAŞ Yıl önce
@Levent Öztürkmenoğlu iyiki cehennem var
Sezer Keles
Sezer Keles Yıl önce
@Babek Xurremi iftiraci bos adam sen ne tanirsin cubbeli hocayi. Sorsak fatiha suresi ni belki okuyamazsin
Büşra Gürel
Büşra Gürel 10 aylar önce
O KADAR HAKLIKİ HOCAMIZ ALLAH YARDIMCISI OLSUN
burak ödemiş
burak ödemiş 15 gün önce
Cübbeli ahmed hocadan Allah razı olsun
Adem Kırboğa
Adem Kırboğa 4 aylar önce
Helal olsun hocam İsmail saymaz gene yerin dibinde
Frank Castle᭄जी FC࿐
Frank Castle᭄जी FC࿐ 4 aylar önce
Koyduğun bayrağı...
MEHMET EVEREST
MEHMET EVEREST 8 aylar önce
Ulema ne zaman ki yoksulluk, yolsuzluk ve yasaklar konularında sessiz kaldı orada artık Allah'ın dini bitti bireysel çıkarlar başladı. El fatiha.
Alpertunga M. ÜRGÜN
Alpertunga M. ÜRGÜN Yıl önce
Bunlar diyorlar ki, "müslüman hiç bir şeyden para kazanmasın, açlıktan ölsün"!!!
Mehmet Aydin
Mehmet Aydin Yıl önce
Allah'a şükür olsun ki hoca doğru yolda devam hocam
İsmail CENGİZ
İsmail CENGİZ 8 aylar önce
Rabbim ahlakını ömrünü ahiretini güzelliklerle doldursun cüppeli Ahmed
research research
research research 2 aylar önce
Ahmet hocamızın destekçisiyiz gençler olarak
Samet Aksoy
Samet Aksoy 2 aylar önce
Helal olsun hocama
Mevlüt Ertop
Mevlüt Ertop 19 gün önce
ALLAH razı olsun adam gibi adam hocam
selim Demirkol
selim Demirkol Yıl önce
Kardeşlerim bırakın boş işlerle uğraşmayı bir olun insanlar aç aç savaşlarda insanlar ve canlılar ölüyor Çocuklar ailesiz kalıyor bunları dile getirin
Zeki Aslan
Zeki Aslan Yıl önce
CAH "Benim dinleyici ve izleyicilerim var. Benim bir cemaatim yok." demiş. İşte seni dinleyenler izleyenler senin cemaatin oluyorlar
Muhammet Kozoglu
Muhammet Kozoglu Yıl önce
Cemaat kime denir?
Ümit Vançin
Ümit Vançin 2 yıl önce
Cübbeli yi çok da sevmem bazı konularda görüşlerimiz baya farklıdır ama bu programda İsmail bey cübbeli hoca ve cemaatini övmeye gelmiş sanki yaptıkları işlere helal olsun diyorum
enes kübra
enes kübra 2 yıl önce
😅😅😅😅👍👍👍👍
Murat Kayaoğlu
Murat Kayaoğlu Yıl önce
Yorumlarda cübbeli hocanın haklı çıktığını kanıtlandı böylelikle demişler çoğunlukla. İzlediğini idrak edebilen her birey, bu tekke hoca işlerinde din yoluyla duyguların sömürüldüğünü, sen 2 odalı soğuk evinde yaşam mücadelesi verirken insanların benim villam yok demedim ki diyip pişkince haklı çıkma çabalarını hiç anlamayacağım.. Yazık
Barney Ross
Barney Ross Yıl önce
Cübbeli hocanın konuşmasına gerek yok ismail saymaz kendi kendini ele veriyor zaten sadsafasdagads
Ercan Kirantepe
Ercan Kirantepe Yıl önce
Allah sevdiği kulunun başına dert verirmiş. Bela gelirmiş. Birileri dışlarmış aşağıya çekmeye çalışırmış.
Dilek Uçar
Dilek Uçar 6 aylar önce
Önca pisliği var hala hoca gözünüzde öylemi bu adam sahtekar ya uyanın artik
Süleyman DEMİR
Süleyman DEMİR 7 aylar önce
Maşallah hocam
Oğuzhan oğuzhan
Oğuzhan oğuzhan Yıl önce
Cübbeli adamdır adam
ahmet asikan
ahmet asikan 11 gün önce
Allahım ne büyüksünki şu saymayı bilmeyen İsmail sayesinde cubbeli ahmet hocama olan saygım ve sevgim artmıştır
El El
El El 8 aylar önce
Aslında ticaret haram bir şey değil dolandırıcılık günah bir şey onlar dolandırıcılık yapıyor
Timur Kaan
Timur Kaan Yıl önce
Ismail bey maalesef cübbeli Ahmet Hoca haklı. Ben deistim ve adam dernek yönetiyor her türlü reklam verme hakkı var ve herşeyi legal yapıyor. Sen tarıkatı deşifre edeceğine Kuranı deşifre et kuranın Türkçesini yayınlarda herkes İslamın ne olduğunu görsün.
Özcan Demir
Özcan Demir 9 gün önce
Allah razı olsun saymazdan onun sayesinde bu millet cübbeli ahmet hocanın dürüst dobra biri olduğunu öğreniyor
Samet Demirtaş
Samet Demirtaş Yıl önce
İsmail Saymaz , işini yap provakatörlük değil ! Vatanını en çok seven görevini en iyi yapandır. Gazi Mustafa Kemâl Atatürk
خـخلوډيٰ آإلحـحمـويٰ
خـخلوډيٰ آإلحـحمـويٰ Yıl önce
Allah cella celaluhu cubbeli ahmet hocaefendi den razı olsun ve bu kendini bilmez insan diye geçinen yaratıkları ıslah etsin AMİN
Nimet Eren
Nimet Eren Yıl önce
Cübeliye helal olsun her soruya bir cevabi oldu adam neyse o
Fatih Altaylı ile Teke Tek - Cübbeli Ahmet Hoca - 2
1:15:39
Konuşanlar 50. Bölüm Shot
8:59
Konuşanlar
görünümler 909 B
Kardeşlerim 35. Bölüm
2:16:01
KARDEŞLERİM
görünümler 6 Mn
Fatih Altaylı ile Teke Tek - Cübbeli Ahmet Hoca - 3
41:12